Alla inlägg under februari 2007

Av Xaramia - 28 februari 2007 20:56

Nu så...har lugnet sänkt sig härhemma,2 av 3 barn sover,den 3e hostar massor tyvärr.Blir nog hemma imorgon med från skolan.Utvecklingssamtalet med Mellan hade varit bra,jag ska va stolt över honom,han är duktig ordningsam o en bra kompis ju...alltid kul o höra ju.Sitter o lyssnar på en massa musik o chattar på MSN o mailar på Vilda.....finns nån som fångat mitt intresse extra mycket,nån i Kumla som påstår sig inte sitta i bunkern ha ha ha ,en riktig Galning men jag tror jag gillar det....

Av Xaramia - 28 februari 2007 17:32

verkar det funka med bilder....jag som är liiite korkad kanske eller vad vet jag

Av Xaramia - 28 februari 2007 17:27

svårt att få till det,verkar ej funka o lägga en bild,vet ej vad jag gör för fel men men.Älskar ju att skriva ju så kommer väl försöka skriva dagligen.

Av Xaramia - 28 februari 2007 16:26

Fått nytt schema på prov,jobbade bara mellan 8-10.30 idag,sen hämtade jag Minsting på dagis ,gick o matade änderna som jag lovat.Hem och fixade lunch o sov middag sen några timmar.Jätteskönt ju!!Tydligen skulle Mellan på utvecklingssamtal i skolan kl 18 idag ,men har ej sett nåt papper eller hört nåt om det.Ringde fröken o visst var det så ,så Pappan får ta det.Kände för nån riktig mat idag så här står en köttgryta o puttrar på spisen....nam nam

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards