Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Xaramia - 4 juni 2008 14:37

har jag tillbringat,eller iaf halva innan jag fick komma till en lugnare avd för observation.Haft mycket onda sammandragningar flera dar(o lite mindre rörelser) och igår även en liten blödning så när jag ringde in ville de att jag skulle komma in.Trodde vi skulle få åka hem ganska snart,blödde bara lite o kände bebisen.....

men icke,de ville ha mig kvar för att se varför jag bödde och så jag ej blödde mer....vid midnatt hade man konstaterat med ul och ctg att bebisen mådde bra,moderkakan sitter i bakvägg,normalt med fostervatten,lite små sammandragninger ,mjuk livmodertapp men inte börjat öppna sig....så fick sova uppe på avd där det var lugnare

efter en lugn natt,ont i ryggen bara pga hård säng o foglossningen så blev jag på fm utskriven o hemskickad utan några förhållningsorder.Man kunde ej konstatera varför jag blödde men kan varit pga sammandragningarna att nåt litet blodkärl brustit.... 

Skapa flashcards